torsdag 18 februari 2010

Veckan som gått

Inga uppdateringar denna vecka pga en värstingförkylning som slog till. Jag som alltid brukar klara mig men nu var det väl min tur. Idag känns det som det har vänt så nu ska jag orka med lite valpmys innan de åker till sina nya hem. Iron är den enda som har flyttat och Anna har skickat rapport om att allt går bra.

Stort tack till Tobbe som tog hand om fårklipparen igår när jag var för dassig för sånt. Nu är alla tackor friserade och om några veckor är det dags för lamning.


Peg träffade katten för en stund sedan. Båda var coola.

4 kommentarer:

  1. Lycka till med dina små sötnosar. Skönt när det blir lugnt hemma och man har mer tid för sin egen valp men också sorgligt man ska lämna bort dem.
    Vi får ha värsta valpträffen sen när det finns så många små i klubben.
    Vi syns kanske när snön smält bort och man kan träffas och valla igen.

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummarna för morgondagen. Krya på dig...

    SvaraRadera
  3. Lycka till idag! Både skönt och trist att lämna de små.
    Krya på dig.
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Inga problem. Det var kul att se honom jobba, så otroligt snabb. Tänk att han var klar på bara en halvtimme. Dvs ca 2 timmar ;)

    / tobbe

    SvaraRadera