torsdag 14 januari 2010

Stort tack till Tage!

Gröndalsskolan har idag haft vinterfriluftsdag. En aktivitet var dogwalk med lydnadsträning. Tjugo elever med sina hundar fick en kort lydnadskurs av Tage som sedan gjorde en liten uppvisning med Kajsa och Nancy. Jättekul att du ställde upp Tage!

Ungdomarna hade riktig pli på sina hundar (ja även ni personal som var med skötte er bra). Vi hoppas kunna göra ytterligare en utedag med hundtema i vår och kanske prova lite spår. Lyxigt att vara ute i skogen med hundar och glada ungdomar på arbetstid!

2 kommentarer:

  1. Tack Sanna. Det var bara kul att kunna hjälpa till. Jag tycker alla var väldigt duktig hundförare. Hoppas att vi får se dem på Brukshundklubben också för jag tror att det finns många som kan bli väldigt duktig hundförare. Tänkte du på att alla hundar var så tysta och fina. Jag blev väldigt imponerad. Ställer gärna upp igen.
    Tage

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna.
    Vilken otroligt bra ide det där var som friluftsdag. Hade jag störtgillat när jag gick gymnasiet om jag hade haft hund det vill säga.
    Kanske fick man låna en hund om man inte hade en själv. Varje fall, det värmer mitt hjärta att se hur du engagerar dej Sanna (och Tage). Många kramar Anna

    SvaraRadera